sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Gaudeamus 2014- ce-am cules

Joi am petrecut 3 ceasuri ale mele la Târgul de Carte Gaudeamus. Nici nu știu când au trecut, dar măcar de data aceasta am putut da mai mult de o raită pe la standurile de cărți, mai întâi în recunoaștere și apoi pentru a achiziționa câte ceva. Cu mici excepții, unde n-am avut nevoie de un timp de gândire suplimentar. Față de alți ani, am fost mult mai exigentă și nu m-am mai lansat fără chibzuială la cumpărături. Știam că tot ce e proaspăt e scump acum și că ulterior voi găsi reduceri în librăriile online. Dar n-am plecat fără câteva noutăți. La cât de bogată a fost oferta anul acesta, alegerea a fost foarte dificilă. Și, pentru că îmi propusesem să citesc cărți în engleză, a fost o ocazie minunată de a pune mâna pe câteva chilipiruri- titluri clasice, ce-i drept, noutățile sunt cam piperate pentru buzunarele mele. Ca să n-o mai lungesc, hai să vă arăt ce și cum.

4 comentarii:

  1. Ce fericiți ar fi toți scriitorii, dacă ar avea numeroși cititori ca tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate molipsesc și pe alții să devină așa. Deși, nu e chiar ușor...

      Ștergere
  2. astept sa vad daca-ti place "Aproape de inima vijelioasa a lumii"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, plănuiam să mă apuc mâine de ea, dacă reușesc să o termin pe cea pe care o citesc acum. Nu mai am mult, dar timpul liniștit e așa limitat...

      Ștergere

Marea mă cheamă la ea

N-aș putea explica pe scurt de ce atâtea emoții mă străbat când urmează să plec la mare. Sunt emoții plăcute și o nerăbdare care mă plaseaz...