vineri, 28 septembrie 2012

Viaţa- izvor nesecat de articole de blog

In fiecare zi prind din zbor idei. in jurul meu, oriunde as privi, nenumarate surse de inspiratie imi fac cu ochiul. Si eu nu reusesc sa le fac artico@le. Dar spiritul de observtie si mintea imi sunt treze. Privesc, gandesc, unele siunt interesante, altele indeamna la meditatie.  Si daca e ceva despre care oricand as putea scrie, acel ceva sunt cartile, de care nu ma pot satura. Mai ales acum, cand le pot privi in voie, mi-as dori sa pot dilata timpul, ori sa le comprim pe ele. Cativa ani mi-am  asigurat lectura. Dar bineinteles ca dintre toate, unele sunt .mai dorite, altele lasate pentru un viitor indefinit.  N-am lasat nici plimbarile  deoparte, am incercat sa imi extind orizonturile.Imi place sa obsdrv orasul si oamenii, forfota de lume si de masini. Am reusit sa vad si cartile legate cu lanturi in metrou. Ma intreb daca or mai fi acolo, prima data s-au furat, in ciuda lanturilor. Acum am vazut ca nenea de la paza verifica daca mai e acolo cand cobora cel care o citise.

2 comentarii:

  1. Aoleu ! Iar ma tentezi. Am si dat banii pe 2 carti recent, pe care nu stiu cand si daca le voi citi vreodata, si am senzatia ca doresc sa dau vina si pe tine din cauza ca m-am lasat tentat de copertile si titlurile lor:

    a) Prizonierul cerului, de Carlos Ruiz Zafon, (o poveste legata de o carte dintr-o librarie din Barcelona anului 1957)
    b) Pelerinajul improbabil al d-lui Fry, de d-na Rachel Joyce, (o poveste despre un domn care iese din casa intr-o dimineata sa puna o scrisoare la cutia postala si ajunge sa inceapa de fapt un pelerinaj)

    Mai bine nu dau vina pe tine, ci sa dau vin ape faptul ca duminica e ziua mea si am voie sa imi cumpar si eu mie insumi cadouri, nu numai sa primesc si de la altii !

    Te invit si la o leapsa, de ziua mea, si invitatia este extinsa si altor comentarori si fani ai blogului tau, daca va face placere sa preluati aceasta leapsa de pe blogul meu, (care nu e cu scop de "reclama", ci doar asa pt fun & entertainment).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă mâine nu mai intru pe net,permite-mi să-ţi urez cu anticipaţie un sincer La mulţi ani şi să ţi se împlinească toate dorinţele!:)

      Iar legat de cărţi, acum îţi dau dreptate. Sunt o tentaţie irezistibilă. Aş putea spune că şi în cazul meu cumparatul lor e un fel de manie, dar din alte motive. Doar că eu le şi citesc, chiar dacă nu ţin pasul cu achiziţiile. M-aş bucura să te tentez şi la citit, ce zici?:)

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...