luni, 27 mai 2013

Introducere intr-o noua saptamana



Cum incepeti o noua saptamana? Proaspeti si entuziasti sau somnorosi si fara chefTrebuie sa recuoastem ca, in afara altor aspecte, o influenta de netrecut cu vederea o are si starea buzunarulu, care ne poate da fie buna dispozitie, fie o anumita lehamite. Obisnuiesc ca in fiecare luni sa ma gandesc la ce urmeaza in saptamana respectiva. Uneori sunt evenimente notabile, alteori nu. Saptamana aceasta, doua sunt evenimentele la care ma gandesc- Bookfest si Ziua Copilului. Cum buzunarul nu-mi permite realizarea niciunui wishlist pentru Bookfest, ma marginesc sa gasesc o varianta cat mai placuta pentru ziua de 1 Iunie.  Pe de alta parte, nu pot spune ca nu ma gandesc oarecum dezamagita ca nu voi putea merge la Targul de carte, dar ma consolez cu ideea ca am multe carti bune si foarte bune de citit in biblioteca si ca este timp din belsug pentru a-mi achizitiona si celelalte carti pe care mi le doresc. Daca in cazul lui Hemingway am reusit sa imi iau mare parte din carti, imi lipsesc doar vreo trei sau patru din ce s-a tradus la noi, in cazul lui G.G. Marquez am citit doar trei, imprumutate, o citesc pe a patra si mai am doar doua in biblioteca. Imi doresc asadar vreo zece carti pe care nu le am, dar asta in timp, nu dintr-o data.


Cat pentru 1 Iunie, trebuie sa prospectez internetul in cautarea evenimentelor anuntate pentru aceasta zi si sa aleg cea mai optima varianta pentru noi. Dar pana sambata mai e, momentan trebuie sa aleg o destinatie pentru astazi. Sambata a fost placuta, chiar si ziua de ieri a fost ok, numai ca nu am avut timp de citit, a si plouat si nu am putu merge in vreun parc, dar am apucat sa culeg capsuni si verdeturi. Intre timp, cu o scurta convorbire, mi s-a rezolvat partial si problema unde mergem acum- asa ca, pe fuga, postez si apoi, start!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...