marți, 12 iulie 2016

Alexandru Păduraru - "Ultimul refugiu"

Proză scurtă - patru nuvele - o scriitură densă și plină de surprize. "Ultimul refugiu" vorbește despre lumina și întunericul ce se împletesc și coexistă în interiorul ființei umane. Mi-a plăcut cum nu credeam că o să-mi placă. Nu știam nimic nici despre autor, nici despre carte, care era abia apărută. M-am lăsat pe mâinile intuiției și am avut prilejul de a citi o carte încântătoare. Vă invit să o descoperiți, citind mai întâi impresiile mele de lectură, integral, aici.


Cartea este disponibilă pe Libris.ro

Un comentariu:

  1. cand ma plictisesc de romane citesc proza scurta ca pe un refugiu.
    inspirat titlu.

    RăspundețiȘtergere

Un fel de come back deși n-am plecat nicăieri (despre cărți, școală și altele de-ale vieții)

Cam lungă pauză de blog, aproape două luni. Și asta pentru că programul meu este tot mai încărcat, fiică-mea a început clasa întâi, am intr...