marți, 29 mai 2012

Cica sa ma recreez

M-am dus si eu in parc sa-mi clatesc creierii, dar  mai mult i-am incarcat. Un paznic al unei vile asculta muzica la maxim intr-un harb de masina, cu usa deschisa, ambaland periodic motorul. Asta cam o ora cat am stat eu. Si nimeni nu i-a zis nimic, desi eram in Kiseleff. Ce castiga unii din astia, nu stiu. Sper sa nu-mi cante muzica lui in cap.

A, mi-am prmit pixul si bricheta de la Chiliman. Numa ca eu n-am cum sa-l votez, desi ar merita. :)))

Un comentariu:

  1. Sunt fel de fel de astfel de personaje frustrate!Trebuie ,in creierul lui,sa vada toti ca si-a cumparat masina. Tu iti dai seama ce realizare e pentru el:))))

    RăspundețiȘtergere

ATELIER SMARTKID GRATUIT PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII

Adu-ți copilul la atelierul de lectură pentru copiii smARTkid, cu tema prietenia, iar noi, părinții, vom discuta despre relațiile de am...