duminică, 5 august 2012

Începutul sfârşitului lumii

Ma gandesc ca poate mayasii aia or fi stiut ei ceva. Pai nu vedeti cate se-ntampla in jurul nostru? N-o sa le numesc chestii apocaliptice pentru ca am aflat intr-o seara dintr-un documenta ca "apocalipsa" inseamna de fapt revelatie in nu stiu ce limba veche. Cert e ca traim vremuri grele, poate nu cele mai grele posibile, insa nici natura nu mai e de partea noastra, ca sa nu mai vorbesc de politica, pentru ca aia nu cred sa fi fost vreodata. Leul ne-a intors spatele si se tot duce in prapastie. Si noi o data cu el. Nu stiu, dar nici in vremurile taierilor n-am dus-o asa rau. Partea proasta e ca se poate si mai rau. Ma uitam la ogoarele cu porumb si initial am crezut ca o fi alt soi de porumb, pentru animale, stiu eu? Ce-o mai fi,nu stiu, numai bine nu vad cum.


Vaa asta e teribil de fierbinte si ideala pentru a merge la munte, dar mi-am puds demult pofta-n ci. Ce-as  mai sta eu la umbra racoroasa dintr-o padure, citind multe, multe carti. Doar e vara si e firesc sa ne gandim la vacanta, numai ca eu, desi fara seviciu, numai vacanta nu am.Chiar daca s-ar putea spune ca-s intr-o continua vacanta. Nu e asa, dimpotriva. O pauza nu s-ar putea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rămas-bun, iulie

Sunt îndrăgostită de vară, mai ales de luna iulie, cea în care m-am născut și care s-a strecurat și în numele meu. Parcă aș suporta tot r...