joi, 23 august 2012

Până se infuzează ceaiul...

...sa va zic doua vorbe. Acum realizai ca acusica e deja vineri si s-a mai dus o saptamana. E bine ca am reusit sa platim ale mai importante dari. Apropo de una din ele, sunt indignata ca mai exista oameni fara telefon mobil, cum e proprietara mea. De fapt, nu a mea, a apartamentului in care locuim. Bine, nici bunicile nu au, dar parca pana acum nu mi s-a parut wow. Dar cu Sta, mi se pare aiurea rau. Pe langa faptul ca mi-a cam dat programul peste cap in seara asta, ma pot considera fericita ca, totusi, a telefonat inainte, sa amane cateva or. Altadata am asteptat-i o ora si a sunat apoi sa spuna ca nu mai vine in acea zi. Cu un mobil, putea suna fix inainte de ora stabilita. Prblematc e si daca intervine ceva in cazul nostru si nu o poti gadi daca nu e acasa, sa o anunti. N-a fostcazul inca si sper sa nu fie.

Dar luna asta am scapat, o mai vad peste o luna. Mai bine va ce face ceaiul si adotrm copilul ca sa ma pot intoarce la "Intunecare". Splendida carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATELIER SMARTKID GRATUIT PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII

Adu-ți copilul la atelierul de lectură pentru copiii smARTkid, cu tema prietenia, iar noi, părinții, vom discuta despre relațiile de am...