marți, 18 iunie 2013

Cateva oferte de carti la preturi mici

Va semnalez cateva oferte interesante la Adevarulshop.ro
Stocurile sunt limitate, am selectat eu ce mi s-a parut interesant.

Cimitirul de piane- Jose Luis Peixoto 6,89 ron de la 22,96 ron
Copiii lui Hansen- Ognjen Spahic  6,89 ron de la 22, 96 ron
Baiuteii- Filip Florian, Matei Florian 7,49 ron de la 24, 95 ron

Precum si multe alte titluri care poate va intereseaza pe voi. Aruncati o privire.

P. S. Am gasit si cartea Moartea lenta a Lucianei B de Guillermo Martinez. Eu am citit-o deja, nu mai stiu daca v-am povestit despre ea, dar va pot spune ca mi-a placut foarte mult si daca nu uit iarasi, va voi relata impresiile mele despre ea.

Fata cu cercel de perla de Tracy Chevalier- 8,09 ron, despre care am scris aici.



4 comentarii:

  1. Multumim pentru informatii si recomandari. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Incercam sa imi dau seama ce te-a amuzat, dar nu stiu daca am nimerit-o. Nu prea ma pricep la facut reclama, stiu. Iar titlurile recomandate sunt asa, de relaxare, nu ceva dificil. Dar ceva mai important nu am gasit la pret redus. :)

      Ștergere
  2. Bune reducerile. Am notat si eu cateva de la emag, ai face bine sa arunci o privire si in oferta lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! M-am uitat. Dar sunt aceleasi de la Libris, din cate am vazut.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...