sâmbătă, 15 iunie 2013

De dimineata

Cana de cafea, norii ce acopera cerul, tigara ce fumega intre degete...asa a inceput ziua de sambata. Dupa o noapte cam scurta, in care nici dupa incheierea activitatilor obisnuite nu ma lua somnul. Dimineata se apropia, stiam ca va trebui sa ma trezesc devreme si somnul meu se incapatana sa nu apara. Dar acum sunt in forma, ma pregatesc de plecare si atmosfera aceasta lipsita de soare e ceea ce ma cam indispune. Mergem la parastas de 1 an de zile pentru socrul meu si de aceea suntem in priza. Dar pana una-alta, nu ma pot lipsi de ritualurile mele matinale. Ma astept sa ploua si asta imi cam da planurile peste cap, caci nu ma incanta perspectiva de a petrece cateva ore in casa.



Poate nu va fi asa.  Imi iau cartea cu mine, ca intotdeauna, nu plec nicaieri fara o carte in geanta. De aceea mi-am si luat eu ditamai geanta, in timp ce citeam cartea a carei recenzie o vedeti in articolul anterior. Era prea mare si prea grea pentru posetuta pe care o aveam. Si cum nu am doar carti in editie de buzunar, se impunea o poseta mai mare, sa incapa si apa si altele necesare.

Va las deocamdata, am mai programat un scurt articol pe mai tarziu, caci am uitat sa va spun, ieri am avut norocul sa fac sa functioneze blogspot-ul pe laptop, asa ca, timp si idei sa fie, caci am toate conditiile.

Week-end placut va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...