sâmbătă, 8 decembrie 2012

Aviz amatorilor

In tineretile mele am experimentat vreo doua luni munca intr-o fabrica de confectii si se intampla ca doua zile pe saptamana sa lucram 12 cu 12 si pot spune ca nu eram atat de extenuata ca dupa o zi doar eu cu mogaldeata, minut de minut. Barem dupa ce terminam alea 12 ore puteam face ce voiam daca ma simteam in stare, caci o buna parte din orele ramase reprezenta somn, dar... oricum, creierul meu nu era asa incins ca acum. Asadar, cine are, sa-i traiasca, cine nu... stiti continuarea.

4 comentarii:

  1. Cine n-are, sa-si fucka - la asta te gandeai?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum?...Ce citesc aici?!...
    Totul ma trimite cu gandul la Paulina, sora lui Napoleon Bonaparte. Ea zicea: Copiii? Mai bine incerc o suta decat sa termin unul!
    Lasati ,,mogaldetele" in pace. Ele raman cele mai frumoase ,,realizari" ale noastre!
    O zi buna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le fac nimic mogaldetelor.:))) Dar ajung şi eu câteodată la extenuare psihică, căci nu am mai avut o pauză de luni bune. Nu e uşor,
      nu e întotdeauna plăcut şi mi-am zis să ştie şi alţii ce înseamnă, căci părinţii au doar cuvinte de laudă, doar se mândresc cu aceste realizări şi nu prea amintesc de aspectele mai grele.

      O seară plăcută!

      Ștergere

ATELIER SMARTKID GRATUIT PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII

Adu-ți copilul la atelierul de lectură pentru copiii smARTkid, cu tema prietenia, iar noi, părinții, vom discuta despre relațiile de am...