marți, 27 august 2013

Carti de Gabriel Garcia Marquez- 40 % reducere

Daca sunteti, ca si mine, indragostiti de scrierile lui Gabriel Garcia Marquez si va lipsesc poate o parte din ele, tin sa va semnalez ca le gasiti acum cu 40% reducere- AICI.  Nu stiu cat timp e valabila oferta, asa ca va sfatuiesc sa nu stati pe ganduri daca va tin cat de cat buzunarele. Avand in vedere ca preturile de librarie sunt cam piperate, o astfel de  reducere e mai mult decat binevenita. 




P. S. Din cate vad, oferta este valabila si astazi. Mai aveti deci timp. Eu am timp, insa nu am bani. :))))
Zi faina sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...