marți, 20 august 2013

Minte împrăştiată

Tocmai ce ma pregateam sa spun ca mintea mea e in vacanta, da' apoi am constatat ca e mai rau. Ori s-a pensionat, ori e in incapacitate de munca. Pai, curat cartofi sa fac un piure, constat ca nu am lapte. Las asa cartofii cu gand ca iau lapte si ii fac. La magazin intru chitita sa iau apa, paine si lapte. In ultimul moment, din masina vine comanda de cascaval si, evident, uit de lapte. Fac
in cele din urma piure fara lapte, ca apoi sa constat ca nici ness nu mai e si asta inca de ieri, asa ca trebuie sa fac la ibric. Plus pregatit masa invartindu-ma prin casa, care casa e din aia circulara cumva si cred ca si de la asta mi se trage zapaceala.
Si sa pierd mai bine de juma de ora facand pe menajera, bucatareasa, ospatarita etc. in timp ce ma invart chemata de unul, de altul, ca sa le mai aduc cate ceva, e prea mult pentru creierasul meu. Nu cere decat liniste. Si tot repeta asta, dar nu il pot satisface.

2 comentarii:

  1. asta e o demonstratie euclidiana a limitelor circulare???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva pe-acolo. La cât de zăpăcită sunt, numai matematic nu mai reuşesc să văd lucrurile. :)))

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...