miercuri, 12 februarie 2014

Câștigătorul cărții "Greutatea umbrei"

Mulțumesc celor ce au dat curs invitației mele la concurs și îmi cer scuze că a durat atât să anunț câștigătorul, a trecut de câteva minute ziua menționată, dar nu-i nimic, e bine și acum. Mi-ar fi plăcut ca mai multe persoane să fie tentate de această carte, însă sunt convinsă că vor exista mai mulți doritori după ce voi scrie impresiile mele asupra ei.
Am dat fiecărui participant validat un număr, în ordinea cronologică a comentariilor, și lista arată cam așa
Participanți
1.Lupu Diana
2.Florentin
3.Eva
4. Adriana
5. Lavinia Alexa
6. Monica Strimbei

Mai jos aveți imaginea tragerii la sorți, o poză facută cu telefonul, căci nu am reușit să fac un print screen în pofida tutorialelor studiate.


Așadar- Florentin!   Felicitări!

 Te rog să-mi comunici în privat datele de livrare necesare pentru a primi cartea, la e-mail andrejuly84@yahoo.com sau pe Facebook 

Mulțumiri Editurii UNIVERS pentru sprijinirea acestui concurs.

2 comentarii:

  1. Cand am citit despre poza facuta cu telefonul, mi te-am inchipuit legata la ochi cu un fular, in fata unei mese pe care se afla niste portocale cu numele concurentilor scrise pe ele, incantant silabisit ritualicul "Ala Bala Portocala". :) :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...