sâmbătă, 17 mai 2014

Noaptea Muzeelor 2014

Se pare că Noaptea Muzeelor este un eveniment apreciat de tot mai multă lume, dată fiind perpetuarea și îmbunătățirea sa de-a lungul timpului. Anul acesta, Noaptea Muzeelor va fi organizată în data de 17 mai, adică mâine seară. Programul și mai multe detalii, ca să nu reproduc eu într-un mod penibil, repetând informațiile, le găsiți aici . Mă bucură interesul ridicat față de un astfel de eveniment, precum și faptul că sunt cuprinse mai multe orașe ale țării, nu doar capitala. Altfel spus, a crescut setea de cultură, și iarăși mă bucur. 

Dintre momentele speciale pregătite pentru Noaptea Muzeelor 2014, eu l-aș alege pe organizat de Muzeul Bellu (primisem și un pliant ce cuprindea programul, dar nu-l mai găsesc), despre care găsiți informații aici. De când îmi tot propun eu să vizitez cimitirul Bellu, ehe! Bine, aș prefera să fac o astfel de vizită mai pe lumină, dar asta e cu totul altă poveste. Bineînțeles că m-ar tenta și expoziția de la Humanitas Cișmigiu, dar balanța înclină spre primul eveniment. Un astfel de loc, în care odihnesc atâtea personalități ale culturii noastre, trebuie să fie de-a dreptul fascinant. 


4 comentarii:

  1. Recomand și MNAC - Muzeul National de Arta Contemporana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe timp de noapte... Bellu e cel mai potrivit pentru a fi vizitat!

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar am mers la Muzeul Naţional de Istorie a României
    cam scurta noaptea, imi doream sa vad mai multe...
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere

Un fel de come back deși n-am plecat nicăieri (despre cărți, școală și altele de-ale vieții)

Cam lungă pauză de blog, aproape două luni. Și asta pentru că programul meu este tot mai încărcat, fiică-mea a început clasa întâi, am intr...