marți, 1 februarie 2011

De azi, adio Algocalmin fara retea

Si nu doar de Algocalmin e vorba, ci si de celelalte medicamente ce contin aceeasi substanta activa, cum ar fi Quarelin, Novocalmin, Algozone, Sintocalmin, Centralgin etc. Din cate stiu astea erau printre calmantele mai ieftine pe care le aveam la dispozitie.De-acum, doar daca trecem inainte pe la medic si il convinge, ca intr-adevar avem nevoie, le vom mai putea procura. Ma asteapta zile grele, cu durerile mele de cap ce apar tot mai des in ultimul timp, medic de familie nu am aici, inca nu m-am mutat de la cel din Bacau pentru ca aveam nevoie de o hartie prin care sa imi dovedesc calitatea de asigurat si pe care AJPS-ul nu mi-a trimis-o. In fine, nu am avut nevoie pana acum de medic incat sa fac efortul de a umbla dupa toate cele necesare inscrierii. Unii au fost prevazatori si si-au facut stoc. Eu am ramas doar cu cele doua cutii incepute pe care le aveam in casa, una de Algocalmin si una de Algozone. Trebuie sa ma rog sa nu am dureri de cap si nu cumva sa ma apuce, Doamne fereste, Durerile de masele, care pana acum m-au crutat. Dar acum, auzind maselele mele ca nu mai pot sa le tratez cu Algocalmin, parca vad ca o sa-mi faca in ciuda si or sa inceapa sa ma doara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...