luni, 7 februarie 2011

S-a dus naibii pofta mea de mancare

Ieri dupa-amiaza ma uitam la tv, pe Zone reality, nu mai stiu ce emisiune urmaream caci am atipit, iar cand am deschis ochii incepuse o alta emisiune ce mi-a taiat pofta de mancare pentru o buna bucata de timp. Nu, nu era vorba de vreo operatie printre suncile vreunei paciente obeze, pana si alea mi se par mai compatibile acum cu o portie de mancare servita in fata televizorului.Nu, era vorba de "Sanatoriul anatolian", emisiune care prezinta un grup de oameni ce sufera de diverse afectiuni( menoragie, vaginism, colon iritabil) si care sunt cazti intr-un sanatoriu unde fac diverse terapii. Masaj turcesc, masaj tailandez, terapie in bazinul pentru plutit si...clisma...si nu oricum, ci cu usturoi, sa elimine parazitii intestinali. Am avut ocazia sa vad cum se pregateau respectivii sa faca acea clisma, din fericire a lipsit momentul efectiv al clismei iar apoi....dupa ce terminau, faceau o fotografie continutului eliminat intr-un vas asezat special in interiorul wc-ului si ii aratau terapeutei lor poza...si nu doar ei ci si mie, prin intermediul camerei de luat vederi, si celorlalti colegi de  suferinta, apoi analizau care ce fel de paraziti intestinali au eliminat. Momentul culminant a fost cand o tipa a spus despre excrementele unuia ca seamana cu o tocanita de pui. Deci clar, nu voi mai putea manca asa ceva o perioada lunga de timp, panna uit de "incident".

Un comentariu:

  1. Mai bine nu te mai uiti decat la emisiunile care permit infulecarea mancarii apoi, chiar daca si astelalte sunt educative!
    Eu am patit-o, dar in alt sens. Din cauza unei emisiuni, nu mai tin minte postul, parca se numea "Monstrii din asternut" =despre acarieri si alti monstruleti de pe haine si corpul nostru, nu mai puteam sa dorm si eram usor obsedata, simteam ca merge ceva pe mine.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...