vineri, 18 februarie 2011

Furt marunt la Mega Image


Citind ieri un post pe blogul lui zoso,mi-am amintit ca si eu am constatat situatii asemanatoare la Mega Image. Prima data era vorba de niste dresuri.Pretul la raft era 23 lei si ceva, la casa costau 24 lei si ceva, diferenta vreo 50 de bani cred.Dar am sesizat abia dupa ce am plecat, citind bonul. Dupa ceva timp, iau cateva plicuri de ness, incantata ca unul costa doar 52 de bani la raft, mai ieftin ca la mic.ro unde costa 55 de bani.Pe drum constat ca mi-am luat teapa...costa 62 de bani pliculetul, deci 10 bani diferenta fata de pretul de la raft. Saptamana asta la fel in ceea ce priveste pretul nessului, dar in plus, am mai constatat o diferenta de vreo 50 de bani si la o conserva de peste pe care am cumparat-o.Data viitoare cand merg, posibil azi sau maine, le sesizez problema...pentru ca sunt curioasa de raspuns. Dar deja preconizez ca se vor eschiva, ca nu au vazut, ca diferenta nu e mare, ca imi dau inapoi banii  etc. Inca nu m-am interesat, dar intreb si eu, poate stiti, afisarea unui pret incorect, de regula mai mic decat cel real, ca invers nu se intampla, nu este sanctionata in niciun fel?

3 comentarii:

  1. Iti spun eu : pretul la raft este fara TVA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au uitat sa adauge tva-ul doar la unele produse?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Se sesizeeaza protectia consumatorului si sunt sanctionati. Dar castigul pe care apuca ei sa-l aibe pana la sanctiune este infinit mai mare decat valoarea sanctiunii, drept care le convine...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...