luni, 7 februarie 2011

Titlul nu face tot...dar face macar jumatate


Un titlu care suna bine cu siguranta ii va face pe cei care ajung intr-un fel sau altul sa dea de o postare sau de un articol sa citeasca si continutul.Bineinteles ca fara substanta, articolul nu face doi bani, dar titlul e cel care atrage, el e reclama articolului. Dintotdeauna, de fapt de pe vremea cand aveam  teme la ora de compunere prin ciclul primar, am considerat alegerea titlului un pas foarte important si uneori dificil in redactarea unei compuneri, a unei lucrari, a unui articol. Cateva cuvinte in care sa sintetizezi tot ceea ce ai scris in cateva randuri bune sau si mai mult, in cateva pagini...cateva cuvinte ce vor reprezenta cartea de vizita a ceea ce ai scris. De aceea consider ca acest aspect merita o atentie deosebita. Daca nu gasesc un titlu potrivit pentru ideile mele, renunt la a mai scrie pana in momentul in care gasesc o formula potrivita, pana in mintea mea incepe sa se contureze titlul relevant.Caci oricat de bun ar fi continutul, nimeni sau poate prea putini vor fi cei care vor avea rabdarea de a citi un articol cu un titlu prost sau neinteresant.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate ,si mie mi s-a intamplat sa renunt, pentru ca nu gaseam un titlu potrivit.

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...