sâmbătă, 31 octombrie 2015

Prinsă în "Lecturi paralele"

"După ani de zile în care am citit necontenit, carte după carte, alegând instinctiv următoarea lectură, iată-mă în fața unui blocaj. Citesc și acum, zilnic, poate ceva mai puțin decât în vremurile în care timpul era mai îngăduitor cu mine, însă nu mă pot lipi de o carte anume. Așa se face că lângă patul meu se odihnesc trei cărți începute, pe alte două le port în geantă, iar o alta stă deschisă în Kindle. Am citit câte puțin din fiecare, nu simt nevoia de a le abandona şi pur și simplu mă plimb între ele, nehotărâtă să merg cu vreuna până la capăt fără a trage cu ochiul la celelalte. "

Continuarea acestei confesiuni, pe Bookhub .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Marea mă cheamă la ea

N-aș putea explica pe scurt de ce atâtea emoții mă străbat când urmează să plec la mare. Sunt emoții plăcute și o nerăbdare care mă plaseaz...