vineri, 29 martie 2013

Maratonul de lectura- Revista de povestiri

Am aflat de un eveniment interesant la care mi-ar face o deosebita placere sa particip, dar stiu ca nu voi putea, cum n-am putut nici la alte manifestari culturale, din cauza posesiei unui factor perturbator. Dar pentru ceilalti care iubesc cartile si le place sa citeasca in metrou (ceea ce fac si eu de cand am descoperit ca am Adobe pe telefon), acest eveniment este foarte tentant, zic eu. Mai multe detalii gasiti aici si aici

Ador campaniile pentru incurajarea lecturii si zambetul care ma izbeste cand vad oameni citind in metrou este de milioane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...