sâmbătă, 16 martie 2013

Scurt raport de week-end

In doua luni si cateva zile, s-au dus exact 10 kilograme, ceea ce nu e deloc rau, chiar e foarte bine, desi in ultima saptamana a mers mai greu acul cantarului, in ciuda eforturilor sporite. Mi-am cautat mingea de fitness, dupa cateva minute bune de echilibristica am reusit sa o gasesc si mi-e mai mare dragul sa ma joc pe ea. E foarte utila o minge din asta. Acum 7 ani, greu am gasit una, dar si cand am reusit, a fost un bun instrument pentru exercitii fizice.

Se intrevede o sambata calma, cu treburile inerente, dar plimbare mai putina, ca e frig rau. Si cu caldura, cand vine, repede ne obisnuim, dar cu frigul, mai greu, ne ia prin surprindere si nu e asa usor si nici placut sa ne acomodam cu el, dupa ce abia ne dezmortisem.


Sunt incantata ca am reusit sa termin cartile din campania vALLuntar. Acum citesc ceva inedit, veti vedea la momentul potrivit, si sunt si de aceasta carte incantata. Si, in paralel, voi trage cu ochiul la niscaiva povestiri dintr-o carticica tiparita acum 59 de ani, care arata destul de ok pentru varsta venerabila pe care o are.

Filele acestei zile sunt inca invaluite in mister, fara vreun plan deosebit, fara vreo necesitate. Mancare este, desert este, bucataria va fi vizitata mai mult in scopuri relaxante. S-ar impune, in schimb, o revizie a dulapurilor cu haine, sa evacuam ce e prea mic, respectiv prea mare. :))) Dar nu stiu daca dobandesc dispozitia necesara pentru asta, momentan este doar o idee. Mi-ar surade mai mult o raita pe afara, in formatie completa. Om trai si om vedea, nu?

5 comentarii:

  1. 10 kg in doua luni e foarte mult. Trebuie sa fii atenta, caci se opt depune la fel de usor la loc, dupa ce termini cura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru greutatea pe care o aveam, nu e mult. De-acum se vor duce mai greu, cand ma apropii de una normala. Insa ce as vrea eu e ca asta sa nu fie doar o cura, ci sa incerc sa-mi mentin cat mai mult timp un mod de hranire sanatos. Nu pierd nimic daca nu mananc cartofi prajiti sau carne grasa, mezeluri, dulciuri etc., nu? Eu asta vreau si cat timp am vointa, nu e greu, nu sunt tentata decat de ceva foarte bun, facut in casa, dar cat timp gust de pofta, nu e nicio problema, nu pun la loc. Sa vedem.

      Ștergere
    2. Nu pierzi nimic, intr-adevar. Dar exista posibilitatea sa-ti creasca poftele pentru alimentele interzise.
      Poate ca dorinta de a slabi, sau de a-ti schimba stilul de viata e mai importanta decat vointa. Mancarea pe care o consumi cred ca trebuie sa se potriveasca cu viata pe care o duci. Sau invers, ai putea sa-ti schimbi stilul de viata in functie de mancarea pe care o preferi. :)

      Ștergere
  2. Plin de viata autentica acest ,,scurt raport".
    Felicitari pentru vointa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc!
    Intr-adevar, viata simpla, fara senzational, asta razbate din randurile mele. Si pana la urma, cam asa a fost ziua, simpla, dar, contrar prognozelor, am bucatarit vreo 3 feluri de mancare.Sa se simta ca e sfarsit de saptamana. :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...