duminică, 5 iunie 2016

Cum a fost la Bookfest 2016

Bookfest,  minunatul spațiu dedicat cărților și oamenilor din jurul lor, mă atrage ca un magnet, an de an. Anul acesta am bifat 3 vizite, cu toate că, de-ar fi fost după mine, m-aș fi mutat acolo în cele 5 zile cât durează. Prima vizită pe care am făcut-o joi a fost și cea mai lungă, dar și cea mai prolifică. Am scris despre ea pe Bookhub.ro și puteți citi aici ce și cum. 



Vineri am tras iarăși o fugă împreună cu soțul. Prima oprire a fost la una din terasele la care se puteau mânca mici. Eu am băut o bere la draft care mi s-a părut mai gustoasă pentru că,  la 3-4 metri distanță,  la o altă masă,  se afla Radu Aldulescu savurând și el o bere, tot la pahar de plastic ca și mine și așa am simțit că pătrund într-o atmosferă aparte. Apoi am colindat standurile cu cărți,  fără să mă pot hotărî ce să mai iau. Bani nu aveam prea mulți și este dificil să alegi o singură carte când oferta este mai mult decât îmbietoare.  Înainte de a pleca am bifat unul din titlurile aflate în wishlist, la repezeală. 

Mi-am mai ostoit sufletul sâmbătă când am mers cu junioara. Fiind ceva mai mare anul acesta a petrecut timp îndelungat la standul LITERA mică, unde a ales două cărți după un studiu temeinic al ofertei mai mult decât copleșitoare.  Să fi fost copil eu nu m-aș fi putut opri doar la două cărticele. Cât timp ea inspecta rafturile pentru copii, eu făceam același lucru la cele destinate oamenilor mari, ba chiar am putut merge și în diagonală,  la Paralela 45 și nu am plecat acasă cu mâna goală. Și la standul Leda/ Corint am putut savura prezența cărților, căci Alexandra avea chef de colorat, astfel că am răscolit un pic lada cu reduceri pe care o uitasem în zilele precedente și de acolo am plecat cu două cărți sud-americane la 5 lei/ bucata. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...