sâmbătă, 23 iulie 2011

Care se asociaza cu mine intr-o afacere?


Cum ce afacere?...una extrem de profitabila, normal...si munca nu va fi grea deloc. Luam in administrare cate o strada si ii numaram gropile, le masuram...Daca la vreo 250 de strazi se primeau 8 milioane si ceva de euro, fara un calcul exact, la o singura strada se ajunge la vreo 30 000 euro...peste...presupun ca pe an...va dati seama cat de usor am putea castiga aproximativ 3000 de euro pe luna. Nu-i asa ca va surade ideea? La banii astia, numaram si gaurile facute de furnici la imbinarea bordurilor...

9 comentarii:

  1. Buna afacere.
    Chiar o idee buna, sa faci astfel de afaceri cu statul pe banii fraierilor, pardon: -contribuabililor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti lipseste si tie si mie si lui cea mai importanta calitate a unui afacerist - capitalul. La noi, capitalul inseamna PCR (pile, cunostinte si relatii). Nu oricine stie sa numere gropile, nu?? Se vede de la o posta cine are stofa de afacerist si cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma pregateam sa-ti scriu ca ma bag si io in afacere, dar am vazut ce-a scris Mircea si mi-a trecut :P

    RăspundețiȘtergere
  4. M-as fi asociat cu strada cu tot, eu am gropile le fereastra ca sa spun asa,deci nu trebuie sa numar pentru ca toata strada e plina de gropi,dar au castigat licitatia de reparare niste baieti destepti portocalii si uite cum a picat afacerea.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, buna afacerea:)))
    Saptamana de top sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna treaba! Eu vin cu tot cartieru ca e plin de sapaturi, gropi si cratere!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Mircea Vladut: Stiam asta...e doar un fel de haz de necaz.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florentin: Intotdeauna castiga licitatiile cine trebuie...

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...