miercuri, 23 noiembrie 2011

Inspiratia mea a fugit o data cu sticla de cola


De cand evit sa beau cola, parca nici nu mai sunt atat de inspirata. Mai reusesc sa scriu alaturi de o cana de cafea, dar nu pot bea cinspe cafele pe zi. De parca in doza aceea de cofeina s-ar fi gasit cheia ce deschide cutiuta cu inspiratie din creierul meu. Nu stiu daca se merita efortul, n-am scazut deloc. Poate s-a blocat cantarul, stiu eu? Desi beau ceaiuri din cutii foarte atragatoare, placerea nu e aceeasi si inspiratia nu vine la chemarea ceaiului verde sau alb. Acum, lasa inspiratia, dar macar daca m-ar ajuta in demersul  meu anti-grasime. Bine macar ca n-am mai pus. Probabil daca o tineam asa, continuam sa ma ingras, caci asta a fost tendinta ce, o data observata, m-a determinat sa iau masuri. La gimnastica am si ajutoare, cand ma asez pe podea, hop mi se suie motata pe burta si astfel fac efort mai mare. Ceea ce e bine, nu? Voi mari doza de ceai si apa, sa fiu sigura ca adun doi litri cel putin. Si poate reusesc sa ispitesc astfel si inspiratia mea.

8 comentarii:

  1. Lasa, bre, ca cica si aia de la Beatles cica se drogau cand scriau muzica. Esti, deci, de inteles cu cola :) Dar poate, totusi, tu n-o sa ai nevoie de stimulent :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu stimulent sau fara, inspiratia vine.Mai greu, dar vine

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştim cu toţii foarte bine că numai atunci când avem nevoie de ea – nu vine.. Tot timpul suntem în căutarea ei şi niciodată nu o găsim la momentul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cola trebui inlocuita cu altceva: iaurt de exemplu, dintr-ala dietetic.
    Un om obisnuit cu cantitati mari de Cola trebui sa treaca prin ceva 'probleme' -dezintoxicare de Cola. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Loopoo: Rezolv eu cumva.Inlocuiesc stimulentul pana ma dezintoxic.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Derscanu: La iaurt nu ma gandisem, dar nu cred sa tina.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Florentin: Poate e si autosugestie, stiu eu?

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...