miercuri, 16 noiembrie 2011

Jurnal de bord pe ziua de azi


Gata si cu petrecerea. A fost ceva restrans, fara prea mare tam-tam, dar micuta s-a simtit bine dupa ce s-a acomodat cu musafirii, s-a jucat, a primit cadouri, in mare parte hainute, pe care le probeaza cum poate uitandu-se in oglinda. Eu am capatat cu imprumut cateva carti interesante, pe care abia astept sa le citesc, dar am mai capatat si o raceala, asta sigur e de la motata mica, doar am stat nas in nas cu ea tot timpul asta de cand e racita si nu puteam rata eu, ca o sensibila la raceli ce sunt, asemenea eveniment. Cred ca invers nu se prindea asa repede. Probabil mie mi se trage de la imensele cantitati de antibiotic introduse in copilarie cu acul in muschii posteriorului. Ce constat acum e ca si eu, una-doua, tratez copilul cu antibiotic, ceea ce s-ar putea sa nu fie tocmai benefic. Cert e ca simt cum avanseaza raceala de la un minut la altul, timp in care ma gandesc  cu ce sa ma indop. Iar acum, trebuie sa fac la loc dezordinea pe care m-am indurat ieri sa o transform in ordine. As avea chef si de-o plimbare, dar inca nu se poate sa iesim perioade lungi pe-afara. Ce rau imi pare ca s-a terminat seria neagra de la Gazeta sporturilor. Ma obisnuisem sa am o carte de cumparat in fiecare miercuri. Mai sunt alea de la Jurnalul, dar cea de saptamana asta nu ma prea tenteaza.

Oricum, sa zicem ca psihic sunt ceva mai bine decat in ultimele zile, desi problemele n-au disparut inca, as avea de facut ceva bagaje, nu atat haine de luat in week-end, cat diverse recipiente pe care le-am tot primit si acum trebuie sa le duc inapoi, ca nu mai au ai mei in ce pune diferitele chestii pe care ni le trimit cand au ocazia. Si sa mai vad de ce lucruri n-am neaparat nevoie prin casa, sa le duc la pastrare in pod la tata. As putea sa le duc la socri, dar eu sunt mai fitoasa la capitolul conditii de pastrare si mirosul de casa batraneasca imi cam sta in gat. A, ca mi-am amintit! Stiti cat costa bucatile alea de oglinda pentru masina? 7 milioane impreuna, de parca ar avea aur prin ele. Am inteles ca au nu stiu ce substanta ca sa nu inghete sau sa  se dezabureasca, ceva de genul asta. Oricum, cred ca daca ar fi sa cumperi pe piese cele necesare constructiei unei masini, ajungi sa dai mai mult decat daca o cumperi noua. In orice caz, o masura trebuie sa luam. Desi un an si ceva nu s-a intamplat nimic de genul asta, daca trec cu vederea usoarele zgarieturi ale tiganilor care n-au pe unde trece decat printre masina si zidul gangului, unde spatiul nu e suficient de larg pentru a trece cu nu stiu ce sarsanale dupa tine, acum, ca am patit-o cu oglinzile, constientizam mai mult pericolele iminente. Si, cumva, trebuie sa ne protejam. Nu stiu daca o alarma ajuta, ne gandeam la ceva mai complicat, dar sa vedem…

2 comentarii:

  1. Daca esti asa sensibila, mai bea si tu o tuica fiarta, ca tot a venit iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Loopoo: Pai n-am povestit pe-aici ce greata-mi face gustul de tuica? :)))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...