luni, 28 noiembrie 2011

Ce n-am publicat


Rasfoind fisierele in care scriu, mi-am dat seama ca nu am publicat cateva recenzii. Poate pentru ca nu mi s-au parut prea stralucite. Fie recenziile, fie catile. De aceea, unele nu sunt nici terminate. Sinceritatea ma obliga sa recunosc ca nu tot ceea ce citesc ma impresioneaza. Sunt unele carti mai putin interesante decat altele. Asa ca m-am gandit ca, totusi, ar fi cinstit sa va impartasesc si impresii mai putin incantatoare. Am si o recenzie care nu imi place cum am reusit sa o scriu, cu toate ca mi-a placut foarte mult opera la care se refera. Insa nu am fost suficient de expresiva pentru a reda ceea ce mi-a placut, astfel ca am renuntat sa imi mai bat capul cu ea. Poate pe parcurs voi reusi sa imi culeg asa cum trebuie gandurile cu privire la ea si am sa o public.

Revenind la cartile ce m-au impresionat mai putin, cred ca nu am vrut sa influentez negativ pe cei ce inca nu le-au citit. Dar cred ca fiecare ar trebui sa isi faca propria parere, fara a tine seama de aprecierile celorlalti. Mi s-a intamplat si mie sa gasesc aprecieri nu tocmai pozitive si ulterior, citind cartea respectiva, sa am o opinie destul de diferita. Urmand acelasi rationament, au fost carti pe care nu le-am perceput la fel de pozitiv ca altii. Un exemplu care imi vine acum in minte este Dragostea dureaza trei ani, de Frederic Beigbeder. Entuziasmul descris de altii nu s-a regasit si in cazul meu.

Pe seara voi publica o recenzie a unei carti ce nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele. Prea va obisnuisem cu chestii impresionante, extraordinare etc.

Un comentariu:

  1. Cred ca nu esti singura care incearca sa scrie si simte ca nu este suficient de expresiv pentru a putea fi dat si mai departe...dar asa cum zici si tu, se intampla ca ceva sa nu te impresionze, altora sa le placa, si nu putin!

    Vorbele nespuse se pierd pentru totdeauna!

    Astept noile publicatii! :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...