miercuri, 30 noiembrie 2011

Pe unde mai scriu si voi mai scrie


In momentul in care am inceput sa citesc masiv si sa scriu despre ceea ce citesc, nu mi-a trecut prin minte ca ceea ce fac va fi apreciat si ca ma voi remarca in vreun fel prin asta. Dar de-a lungul timpului, am primit propuneri de a scrie pe cateva site-uri de nisa sau ceva in genul asta si m-am simtit onorata. Si incantata. De aceea as vrea sa amintesc aceste site-uri. Poate le cunoasteti, poate inca nu le-ati explorat.

Serial Readers probabil il stiti cei mai multi dintre voi, dat fiind faptul ca exista si un banner si mi-am anuntat colaborarea la momentul respectiv. Acolo am si scris pana acum cel mai mult. In afara de blog.

Apoi, am mai scris pe Sfatul Zilei. Mai putin, e-adevarat, dar ma voi revansa.


Astazi, am primit propunerea de a scrie pe Proliteratura. O propunere ce o consider un mic cadou de ziua mea, pe care o voi onora cat de curand printr-un articol, sper eu, cat mai bun.

Asadar, iata ca pasiunea mea pentru carti imi aduce satisfactii la care nu m-am gandit initial, chiar daca ele sunt doar de natura spirituala. Poate intr-o zi imi va aduce si satisfactii materiale. Momentan, sunt inca la inceput de drum, mai am multe de invatat si multe de perfectionat. Imi doresc sa am suficienta inspiratie pentru a scrie despre ceea ce citesc si nu numai.

12 comentarii:

  1. Ai o cititoare in plus,. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ganduri bune, apreciate, ce poate fi mai frumos de atat? Felicitarile mele! si la cat mai multe propuneri onorabile iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si felicitari pentru cadourile tale cu tenta literara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Andreea! Sa fii sanatoasa si iubita! Si... Felicitari pentru Proliteratura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca te bucuri! Sper sa ai parte cat de curand si de realizari materiale din pasiunea ta pentru scris!

    RăspundețiȘtergere
  6. scuze, la multi ani, da' eu revin dupa 4 zile in care am zacut la pat si am pierdut sirul sarbatorilor. bogdan b.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor! Ma scuzati, sunt foarte emotionata, poate voi scrie ce si cum.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Bogdan B: Tu erai anonimul de la postarea despre G.G. Marquez?

    RăspundețiȘtergere
  9. Si noua ne face placere sa te avem pe SR :D

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...