vineri, 14 martie 2014

Calendarul zilelor trecute și-al celor ce vor veni

Am făcut eu ce am făcut și n-am mai reușit să postez nimic, nici recenzia pregătită, nici alt fel de articole, nici măcar simple însemnări cum e aceasta. Săptămâna mi-a fost mai plină decât credeam că va fi, dar măcar a fost cu soare pe cer. Îl aștept și pe acela din suflet. Muncă de birou, ca de obicei, muncă de teren, în prima parte a zilei, de trei ori pe săptămână cursurile de dans ale celei mici (care adineaori pretindea să o duc și azi, dar nu se fac și astăzi). Îi place în sala de sport, e mult mai încântată decât m-aș fi așteptat, dar nu îndrăznește să încerce figuri de gimnastică mai grele- roata, șpagat, podul pe spate.

Ei, e la început, are timp să învețe, bine că îi place, căci mi se pare foarte important să facă mișcare în mod organizat. Și așa am dus lipsă de plimbări în iarna asta. Mai că-mi vine să fac și eu gimnastică pe acolo, când merg cu ea, dar mă abțin. Mie mi-ar place să urmez cursuri de genul ăsta, nu de dans, dar ceva gimnastică aerobică sau fitness nu mi-ar strica. Ceva colăcei am adunat peste iarnă și e momentul să îi dau jos o dată cu hainele astea groase de care momentan nu m-am descotorosit.



Mai aștept, nu-mi vine a crede că am scăpat de frig în sfârșit și mai sunt și răcită, că așa răcesc eu de obicei, când dă nițel soarele primăvăratic, e chestie verificată. Mai un paracetamol, mai niște picături nazale și mergem înainte. Căci dacă nu mă pune la pat, răceala nu mă scutește de treburi și e o veselie să le faci printre strănuturi și șervețele. Am chef de o plimbare prin Cișmigiu sau în orice caz, undeva unde n-am mai fost de mult. De trafic am parte mai mult ca înainte și asta înseamnă că nu trece o zi fără frâne care-ți aruncă stomacul în gât, fără deștepți care nu știu ce e aia semnalizare sau care și-au cumpărat stradă și n-o cedează pentru nimic în lume. Bine că nu-s șofer.

Într-o seară am vrut să-mi fotografiez biroul de campanie, dar m-am abținut. El constă în podeaua sufrageriei, pe care îmi înșir eu toate chestiile- hârtii, dosare, formulare, registre și ce mai am eu pe aici. Nu cred că aș funcționa mai bine pe o masă. Eu trebuie să văd tot, să găsesc rapid ceea ce am nevoie.

Sper să reușesc să transcriu cât de curând ultimele impresii de lectură. Îmi dau silința să fac asta. Planuri de week-end mai deosebite nu am, deși mi-ar place să merg duminică seara în Piața Universității.

Vă doresc un sfârșit de săptămână plin de soare și flori!

5 comentarii:

  1. Păi, dacă tot mergeți cu cea mică la sală, ce mai așteptați!!
    Un sfârșit de săptămână minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc asemenea!
      Ei, nu pot acolo, între copii de școală. Am nevoie de ceva mai adecvat. Azi am făcut mișcare, mers pe jos ca în vremurile bune, de la Gara de Nord până în Cișmigiu și de acolo la Universitate. Tare bine mi-a prins ieșirea.

      Ștergere
  2. Pai face lectii de dans sau de gimnastica sportiva (gen ritmica) ? Mi se pare exagerat a oferi elemente ca roata, si spagatul chiar poate si podul pe spate (desi modificat poate e ok) unui copil sub 7 ani decat poate daca a trecut deja de niste screeninguri preliminare serioase si este un copil destinat unor activitati de performanta. Nu ma pricep, desigur, doar ca am o idee vaga despre ce este mai comun oferit pt dans de la o matusa de-a doua de-a mea care a fost dansatoare profesionista de dansuri populare, dar desigur a primit si lectii de dans clasic si modern de cand era relativ mica, de pe la 5-6 ani, si a devenit profesionista pe la 16 ani, dupa ce a terminat scolarizarea obligatorie de 10 clase la zi, (desi dupa aia a terminat si liceul la seral). E vorba cumva de dansuri moderne din astea mai acrobatice, gen concursurile alea in care vezi copii mici dansand asa si tangouri cu spagaturi, etc ? Stiu ca dl Jackie Cgan a povestit ca el a facut clase din astea de inalt nivel cand era ff mic in RP Chineza, si era intr-adevar de nivel de prrformanta acrobatica extrema si la 8 ani era deja ff priceput.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erata: Jackie Chan (actorul, regizorul, producatorul, cascadorul renumit si larg indragit care mie imi place si pe care il admir de fapt ff mult)

      Ștergere
    2. Fac dansuri pentru copii, nu cred că se încadrează într-un stil anume, dar și elemente de gimnastică. Cel puțin ceilalți, care sunt toți mai mari, au cam 7 ani- clasa zero. Și eu am făcut cândva dasuri și făceam și chestii care se fac la gimnastică, probabil pentru încălzire și elasticitate. Și am mers și la gimnastică și se făceau chestii grele chiar dacă eram mici. Fii-mea nu cred că are un talent înnăscut pentru asta, dar nu-i strică.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...