sâmbătă, 22 martie 2014

Cam nasol

În sfârșit deschid și eu laptopul după două sau trei zile, nici eu nu mai știu exact. De miercuri m-a lovit gripa sau ce o fi fost și trei zile am ținut-o pe febră, de la 38 până la 39,3 grade Celsius. Acum au trecut deja 24 de ore fără ca febra să mai revină, dar nu mă simt prea bine. Mă chinui să mănânc câte ceva, dar mai nou m-a luat greața, cred că de la atâtea medicamente luate fără a fi hrănită corespunzător și nu am poftă. Azi am mâncat foarte puțin, iar zilele trecute portocale și banane. Sunt slăbită și mă gândesc la toate ce nu le pot face și la ce rău e să nu le poți face și ce bine e să fii sănătos, dar nu am de gând să fac acum teoria chibritului pe tema sănătății. N-am starea asta. Speram doar să mă mai iau cu internetul și să uit de starea proastă pe care o am. Nu ține, din păcate, așa că închei aici, în așteptarea unor zile mai bune. Numai bine!

3 comentarii:

  1. Da, cam nasol!
    Lăsați, c-o să vă faceți sănătoasă!
    O duminică frumoasă să aveți!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să te însănătoşeşti cât mai repede! De o săptămână sunt şi eu foarte bolnav. :(

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...