vineri, 28 ianuarie 2011

Mai citim?

Desi internetul e bogat in ceea ce priveste oferta de carti online, eu personal prefer cartea clasica, pe suport de hartie in detrimentul celei virtuale. Imi place sa ii simt mirosul de hartie mai proaspata sau mai veche, dupa caz...pentru ca doar asa pot intra simti mai bine actiunea cartii, asa pot digera mai bine ceea ce citesc. In ziua de azi este tot mai greu sa rupi de la gura sa iti cumperi o carte, preturile lor sunt cam piperate si astfel se mai ridica o bariera intre noi si carti, acea hrana a sufletului de care nu ar trebui sa se priveze nimeni. Tot online, am descoperit ca sunt si carti la reducere, pe care cu un minim efort ni le-am permite mai usor. Oferta e destul de generoasa pentru a satisface diversele gusturi in materie de lectura.Mie mi-au atras atentia asta si asta. Dar inca nu am terminat de rasfoit paginile virtuale.

Nemira

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...