joi, 27 ianuarie 2011

Piata sau hypermarket?

In week-end am auzit la stiri ca Oprescu vrea sa scoata hypermarket-urile in afara capitalei, pentru ca, vezi dom'le au preturile prea mari si poate asa or sa le scada si in plus, in acest fel ii va determina pe oameni sa cumpere din piete. Noroc ca ne-am luat masina. Dar chiar si asa, de ce mi-as face cumparaturile in piata sau la magazinele din cartier? Ca sa dau cu 30-50 % in plus pe ceea ce cumpar? Sau sa nu imi pot alege singura legumele sau fructele? De ce mi-ar conveni sa ingras buzunarele speculantilor care nicidecum nu au muncit ei sa cultive acele legume/fructe? Nu, sunt luate fie din hypermarket, fie de la tarani la un pret mic si revandute la un pret mare. Deci nu, nu am de ce sa incurajez un astfel de comert. Daca vreau fructe si legume de la tara, astept sa vina vara si le iau direct de la sursa.Asa ca indiferent unde le va duce, daca o va face, noi tot din hypermarket ne vom face cumparaturile. Preturile nu sunt mai mari ca in piete, si oricum nu ma duc in hypermarket doar pentru o legatura de ceapa.Prefer o aprovizionare saptamanala cu tot ce trebuie si eventual doar painea o mai iau de la magazinul de la colt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...