marți, 29 mai 2012

Cica sa ma recreez

M-am dus si eu in parc sa-mi clatesc creierii, dar  mai mult i-am incarcat. Un paznic al unei vile asculta muzica la maxim intr-un harb de masina, cu usa deschisa, ambaland periodic motorul. Asta cam o ora cat am stat eu. Si nimeni nu i-a zis nimic, desi eram in Kiseleff. Ce castiga unii din astia, nu stiu. Sper sa nu-mi cante muzica lui in cap.

A, mi-am prmit pixul si bricheta de la Chiliman. Numa ca eu n-am cum sa-l votez, desi ar merita. :)))

Un comentariu:

  1. Sunt fel de fel de astfel de personaje frustrate!Trebuie ,in creierul lui,sa vada toti ca si-a cumparat masina. Tu iti dai seama ce realizare e pentru el:))))

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...