sâmbătă, 26 mai 2012

M-am saturat de ploaie

 Cred ca multi dintre voi puteti spune acelasi lucru. Ploaie- ploaie, dar cat? Totul are o limita, in cazul ploii nu se aplica? Am obosit sa car umbrela dupa mine si m-am saturat sa aleg destinatii apropiate de casa, ca nu cumva sa ma prinda ploaia cine stie pe unde. Sper sa inceteze macar pe durata Bookfest, ca am ceva de mers din statie pana la pavilionul Romexpo in care se desfasoara.

In rest, cam nemultumita de unele aspecte in noua locatie, proprietara e interesata doar de bani, nu si de confortul nostru, astfel ca de atata timp, noi stam cu niste vechituri pe care nu le ia si nici nu le arunca pentru ca nu are de gand sa investeasca in altele noi dupa ce vom pleca noi, balconul nu-l putem folosi caci, din cate am discutat ultima oara, nici nu are de gand sa iace e acolo. O caruta de bani- pentru ce? Sa nu pot nici aerisi din cauza lazilor ei care put? Sa vedem cum si daca rezmolvam problema, daca nu...

In alta ordine de idei, viata curge parca dupa acelasi tipar, mereu aceleasi treburi care nu se termina niciodata, in fiecare zi o iau de la capat, dupa aceeasi reteta. Doar iesirile sunt mai scurte cu ploile astea ce au pus stapanire pe vara mea. Stiu, calendaristic nu e inca vara, dar  pentru mine e.

Luna asta am reusit sa ne achitam de toate alea mari si au insumat foarte mult, cu groaza ma gandeam la ele, dar uite ca Doamne-Doamne ne-a ajutat si acum rasuflu usurata, pregatindu-ma psihic pentru luna ce vine.

Hai ca a iesit o raza de soare, stinghera, dintre nori. Dar nu ma incred prea mult in ea, vrea doar sa ma amageasca.

Un comentariu:

  1. Partea buna este ca, dupa ploaie, soarele iese intotdeauna - mai devreme sau mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...