marți, 31 ianuarie 2012

In hypermarket batuse vantu' putin

Nu tineam mortis sa ma conving de realitatea celor spuse la stiri in ceea ce priveste situatia din hypermarketuri, insa am fost impinsa sa dau o raita de nevoia de scutece. Nu pentru mine, sper ca se-ntelege. Mai am pana acolo. )) Am mai avut si cateva de-ale gurii de luat, dar nu cine stie ce, caci si prin buzunarele noastre vantul a avut viteze uluitoare in spulberat putinii bani ce ne intra in casa. Nu datorita mie ne intra, dar si datorita mie ne ies. Ce-am gasit in Carrefour? N-am gasit apa de care consumam de obicei,
adica Borsec. Salamul de Sibiu de la Agricola Bacau era pe sfarsite, iar noi a trebuit sa renuntam la el, cum de altfel ni se intampla mai mereu in ultima vreme cand ajungem la casa. Nu stiu cum se face, dar cam gresim estimarile. De-acu’ o sa folosesc calculatorul. Acum, aruncand o privire peste ce am scris vad ce misto suna „Salam de Sibiu de la Agricola Bacau”, ca un fel de lup cu par de caine.

Ca sa nu insir acum toate produsele care lipseau, pot spune ca intr-adevar, am remarcat lipsa multora, rafturile nu erau pline, insa rafturi goale sau aproape goale doar pe la carne am vazut. In rest, intr-adevar se rarisera produsele, lipseau unele sortimente, dar in principiu puteai gasi inlocuitor. Si nu cred ca s-a cumparat mai mult ca de obicei, caci nu era plin de clienti magazinul, iar parcarea era destul de libera. Poate in zilele trecute. Cauza, deci, ar fi imposibilitatea aprovizionarii cu unele produse. Totusi, daca privesc in urma, joi erau destul de multi clienti, in ciuda viscolului. Poate ca s-a inregistrat si o aprovizionare mai crescuta. Oricum, in cazuri din astea, de situatii deosebite si neobisnuite, proviziile ar trebui sa fie constituite din conserve, ce nu necesita conditii foarte speciale de depozitare, nu din carne proaspata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...