joi, 26 ianuarie 2012

Se apropie termenul limita

Se apropie termenul limita, si stresul a devenit mai mare. Timpul a inceput sa se scurga tot mai repede, se apropie momentul in care va trebui sa parasim aceasta locuinta. Intr-un fel, m-am obisnuit cu ideea, ba chiar am inceput sa accentuez cusururile, pentru a face mai usoara plecarea. Atentia mea este incordata pe viitoarea locuinta, ma chinuie faptul ca va trebui sa o luam de la capat si nu va fi nici asta ultima oara, caci, in calitate de chirias, viitorul nu suna bine. Sunt atatia factori de incertitudine, incat ma zdruncina prea tare. Iar va stresez cu stresurile mele, dar trebuia sa ma descarc si sa explic cumva pana de creatie in care simt ca ma aflu.
Partea sensibila imi este afectata de aceste probleme materiale, ele se reflecta in ceea ce scriu, chiar daca subiectul e complet diferit. Arunca o umbra de pesimism peste toate celelalte ganduri ale mele.

Mare parte din timpul petrecut pe net il dedic explorarii anunturilor, in cautarea unui apartament de inchiriat. Se pare ca nu e atat de usor sa gasesti ceea ce cauti- noi avem nevoie de un apartament gol, insa cea mai mare parte din oferta se refera la apartamente mobilate.  Cand vine vorba de pret, cercul se restrange si mai mult. Din cand in cand mai iau si ziare, dar nici pe-acolo nu am gasit cine stie ce. Comparativ cu toamna lui 2009, am observat o scadere semnificativa la preturile de vanzare, dar la cele de inchiriere, nu mi se par diferente prea mari, poate o usoara scadere, dar nu e evidenta ca in cazul vanzarii. Dar e folos? oricum nu ne vom permite multi ani de-acum incolo, asa ca visele mele sunt lipsite de sperante, poate doar daca se produce o minune. In asteptarea minunii insa, trebuie sa ne confruntam cu realitatea, realitate ce ne impune gasirea rapida a unei alte locuinte cu chirie.

Asa ca, daca va par goala, lipsita de substanta, sa stiti care e cauza.

6 comentarii:

  1. Bafta multa, sa gasiti ceva pe placul si buzunarul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Urmatoarea sa fie gazda voastra multa vreme! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ca nimic nu se intampla degeaba pe lumea asta. Cine stie, poate ca acolo unde va veti muta va fi mai apropiat de ceea ce va doriti.
    Pe de alta parte, poate ca trebuie sa invatati sa nu va atasati de un apartament. Si poate ca ar trebui sa aveti mai multa incredere in norocul si sansa voastra. Sau poate ca ar trebui sa invatati sa traiti cu gandul mai mult in prezent si nu in viitor: "Ce-o fi maine, Domanul stie. Azi - noroc si bucurie!"
    Bineinteles ca nu e usor sa te muti. E mai usor pentru mine sa dau, insa, sfaturi! :) Insa nu e rau sa fii putin mai optimista, caci "binele atrage bine". Nu poti sa stii de unde sare norocul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pari deloc afectata in sensul rau. Un plus de sesibilitate face bine uneori. Bafta, sa gasesti cuibul perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu cat de nasol e sa stai tot timpul cu traista facuta si sa te muti! Doamne nu mai imi iau casuta mea sa stau linistita si sa nu mai imi puna nimeni termen limita!

    SPOR!

    RăspundețiȘtergere
  6. Efectiv chiar compatimesc, chiar daca situatia nu e comparabila, si voi aveti si raspunderea unor copii mici. In cazul meu efectiv disperasem caand a trebuit sa-mi caut apratament nou re ce uratenii hidoase la preturi efectiv de specula vazusem pe aici, cand, deodata, efectiv brusc si chiar fara nici o speranta, cand era gata gata sa aleg pe cel mai putin rau dintre toate relele am gasit apartamentul asta in care m-am mutat recent...desi e si asta scump, tot la nivel exploatativ, insa cel putin e un apartament care cat de cat indeplineste criteriile de a fi numit asa, adica nu e un garaj sau o boxa, sau o fosta camera de boiler de subsol, nici un hambar de dimensiuni de cotet, sau o mansarda oarecare de deasupra unei trape redenumite apartament, plus ca proprietarii chiar sunt un cuplu carora nu imi pare asa de rau sa le dau banii mei, fiind amandoi chiar la un nivel de invidiat de normal functionali si, totodata, autentic etic utili societatii mai largi.

    (A NU se intelege gresit ca eu as avea parerea ca oamenii mai putin functionali ar fi mai putin "utili" societatii, doar voiam sa accentuez ca acestia doi se comporta in general ETIC util atat fata de sine cat si fata de societate, in afara de a fi si functionali ei insisi.)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...