miercuri, 15 decembrie 2010

Cum va pregatiti de sarbatori?

Oare ce vor insemna sarbatorile de iarna in conditiile in care anul asta romanii o duc mai rau decat in ceilalti ani?Bugetele familiilor de rand sunt grav afectate de reduceri salariale, de concedieri, incat imi imaginez ca si bugetul alocat cadourilor si meselor ce ar trebui sa fie imbelsugate-ca doar o data in an e Craciunul si Anul Nou-este mult redus, in multe cazuri chiar inexistent. Nu tu prime, nu tu al 13-lea salariu... Cu ce bani se pregatesc romanii sa intampine sarbatorile?Hypermarket-urile, desi sunt destul de pline, incat uneori gasim greu loc de parcare, parca nu mai sunt la fel de pline ca anul trecut, sau ca acum doi ani, cand, in ajun de Mos Nicolae, am putut vedea si eu ce inseamna hypermarket superaglomerat in Bucuresti. Noi iesim destul de des la plimbare in hypermarket de cand a dat frigul, chiar daca nu cumparam decat doua-trei produse din cosul zilnic, ca unde am putea scoate copilul la plimbare la o temperatura prietenoasa daca nu acolo?
Decoratiuni pentru brad...sunt bune si alea de anul/anii trecuti...bomboane de pom...hmmmm...cam scumpe...noroc de promotia de la bacania "din colt" care iti ofera un mic cadou daca faci cumparaturi de minim 10 lei. Asa am achizitionat cativa mosi de ciocolata sa am ce atarna in pom. Mancare traditionala...presupune o oarece cantitate de carne de porc daca vrei sa faci cateva feluri de mancare traditionala de Craciun...carnati, toba, caltabos si alte d-astea dupa care eu nu ma omor, dar sotul da. Insa noroc cu soacra...face ea toate minunatiile astea, ca eu mi-s prea tanara sa fiu atat de experta in ale gatitului. Cozonaci...parca de asta as face, nu mai vreau sa cumpar ca anul trecut unul plin de E-uri. Mama, ce bataie era pe cozonaci calzi in Carrefour anul trecut. Am mers si noi la cumparaturi cu bebele in marsupiu, avea 1 luna si un pic si am avut noroc pentru ca astfel m-am putut baga in fata sa apuc doi cozonaci fierbinti, doar nu era sa stau la coada cu bebelusul atarnat de gat.
Alte dulciuri,prajituri...ar insemna inca vreo cativa zeci de lei dati pe ingrediente..deci nu stiu daca vor fi...
Cat priveste cadourile...n-am pus bani deoparte...si nu stiu cati dintre noi au reusit s-o faca...rata, chirie, facturi...primeaza in fata cadourilor...ca nu ma executa nimeni silit si nu ma da nimeni afara din casa daca nu ma prezint cu traditionalul cadou.Voi lua macar la fetite cate ceva...cea mica nu intelege inca,e multumita cu orice, chiar si un carton sau o sticla de plastic pentru ea e cea mai frumoasa jucarie. Mai greu e cu cea mare care are dorinte costisitoare, vazute in spoturile publicitare de care abunda canalele de desene animate, dorinte ce depasesc 200 ron per bucata...deci e cam greu...dar vom vedea.
Stau insa si ma gandesc la copilasii necajiti care nu vor simti niciodata magia Craciunului asa cum o simteam eu cand eram copil si venea Mosul, mai bogat sau mai sarac, chiar daca nu aducea exact ceea ce ii scriam, reusea de fiecare data sa ma multumeasca, sa aduca bucurie si incantare in sufletul meu de copil. Cat mi-as dori ca Mos Craciun sa existe cu adevarat!Sa aduca fiecarui copilas cadouri dupa merit, in functie de cat de cuminte a fost fiecare. Si sa nu-i uite nici pe batranii care traiesc din pensii mizere si nu isi permit sa vada carnea nici macar de Craciun pe mesele lor, pe care si painea cu greu reusesc s-o mai puna.

2 comentarii:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...