luni, 1 iunie 2015

De ziua copiilor

În ton cu ziua de azi, a copiilor, să-mi fac și eu cunoscută experiența de mămică pasionată de cărți în demersul de a aduce lectura printre pasiunile copilului. Sper să vă fie de folos, dar nu uitați, nu știu nici eu prea bine ce și cum trebuie făcut, e important să ne adaptăm din mers la preferințele și la felul de a fi al copilului. Deocamdată n-am avut de furcă foarte mult, dar mă întreb ce-aș fi făcut cu un zbenguit care nici nu vrea să audă de cărți, oricare ar fi ele. Pentru asta, n-am nicio soluție, deocamdată.

Dacă sunteți curioși, citiți confesiunea mea pe Bookhub.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...