vineri, 30 septembrie 2011

Atentie!...vine soacra-mea


Asadar, azi n-o sa am timp de calculator prea mult. Nu vine in vizita, ci pentru ca socrul meu va fi operat dupa-amiaza, dar eu tot ca pentru musafiri trebuie sa ma pregatesc. Va zic ca sa stiti de ce nu-s prin preajma. Nu reusesc sa leg prea multe cuvinte, asa ca nu ma mai chinui, sunt prea agitata. Habar n-am ce program are, astfel ca nu va pot promite ca ma intorc la butoane la o anumita ora. Totusi, am un articol gata de publicare, restul n-am starea necesara sa le revizuiesc, sa le dau verde.
Daca nu apuc sa revin la timp, va doresc de pe acum un week-end cat mai placut. Nu uitati de Noaptea Bibliotecilor! Si spor la scris si la treburi!

4 comentarii:

  1. Atentia trebuie sa fie de partea ta :)
    Multa sanatate socrului tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. sanatate la socru.
    si ca sa fiu in trend Un on era pe camp si tragea la coasa. Vine Gheo din sat si striga:
    -Hai, Ioane acasa ca a murit soacra-ta !
    Ion muncea in continuare de parca nimic nu se intampla.
    -Hai ma ca a murit soacra-ta, striga Gheo dupa ce se mai apropie..
    Ion, nimic...Ajunge Gheo langa Ion si-l intreaba mirat:
    -Ma, tu nu azi cand te strig? Hai acasa ca a murit soacra-ta.
    Ion raspunde :
    -Intai munca si apoi placerea, asa e in viata...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...