miercuri, 21 septembrie 2011

Vreau eclere ca altadata


Am mai bine de o saptamana, poate chiar doua de cand imi ploua in gura dupa niste eclere...da eclere bune, nu fake-uri din astea luate de la supermarketul din colt. Nici alea de hypermarket nu m-au satisfacut. Vreau un ecler adevarat, cu un gust de ecler, nu de orice altceva, cum mi s-a intamplat sa descopar.

Ma, si am ajuns sa visez ca fac eclere. De fapt mai mult visez cum caut reteta pe Google sau in reviste si chioara cum is in somn, nu gasesc pagina care trebuie. De exemplu, ultima oara am visat ca pun faina intr-un vas si apoi torn apa, dupa care imi dau seama ca aluatul se face cu faina oparita si nicidecum cu apa. Ca de facut am mai facut, dar n-am avut si tinere de minte sa memorez reteta, ca altfel, la ce as mai avea nevoie de google?

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...