miercuri, 16 martie 2011

E grele cu cererea si oferta


De cateva luni de zile, de cand atat apa minerala si cea plata sunt ceva mai ieftine ca asta-vara, nu mi-a trecut prin minte care ar fi explicatia. Initial am zis ca o fi la oferta, doar e hypermarket. Apoi am vazut ca nu mai creste pretul, ba chiar si la magazinele de cartier e mai ieftina cu 50 de bani. Abia acum am reusit sa imi explic. Stiu, creierul meu functioneste mai greu. Pai in plina iarna, nu se mai cumpara apa asa mult ca in timpul verii. De ce sa nu fie mai scumpa in plina canicula, cand romanul va da oricat, numai sa isi potoleasca setea? Strategie de marketing de tip romanesc. De fapt, corelatia dintre cerere si oferta, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...