De cateva luni de zile, de cand atat apa minerala si cea plata sunt ceva mai ieftine ca asta-vara, nu mi-a trecut prin minte care ar fi explicatia. Initial am zis ca o fi la oferta, doar e hypermarket. Apoi am vazut ca nu mai creste pretul, ba chiar si la magazinele de cartier e mai ieftina cu 50 de bani. Abia acum am reusit sa imi explic. Stiu, creierul meu functioneste mai greu. Pai in plina iarna, nu se mai cumpara apa asa mult ca in timpul verii. De ce sa nu fie mai scumpa in plina canicula, cand romanul va da oricat, numai sa isi potoleasca setea? Strategie de marketing de tip romanesc. De fapt, corelatia dintre cerere si oferta, nu?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Ce rămâne din noi
Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...
-
Nu e vorba de 50 de bani (pierduți pe un cărucior lăsat la uşa toaletei unui hypermarket). E vorba de mentalitate. Până când vor învăța româ...
-
Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...
-
Ce traiesc acum pare atat de ireal. Nu-mi vine sa cred ca eu sunt unul din actorii principali. Mi-a fost data peste cap complet viata, ac...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu