joi, 24 martie 2011

Sa umplu frigiderul domnilor de la lumina!


Cat urasc eu penele de curent...mai ales alea scurte, care mi se par nejustificate...e altceva cand e o avarie undeva si trebuie sa se intrerupa curentul o ora doua pentru a se remedia problema...dar asa...se ia curentul o secunda, ca sa ce? Ca sa mi se inchida mie calculatorul in timp ce scriam pasionata un lung comentariu, care evident nu s-a salvat si pe care neaparat trebuie sa ma chinui sa il rescriu, caci era prea interesanta discutia ca sa o las balta...si ca sa ma enervez complet...Mozilla n-a apucat sa-mi salveze nu stiu cate tab-uri deschise, iar eu acum, din memorie, trebuie sa ma chinui sa le redeschid...O simpla cautare prin history nu e suficienta, aveam pagini deschise de ieri, de alaltaieri, lasate asa pentru a le citi cand am timp...Fierb, nu alta...sa-mi explice si mie cineva de ce trebuie sa ni se faca astfel de neplaceri?

6 comentarii:

  1. Cumpără-ţi un UPS! Şi eu cred c-o să fac asta cât de curând.

    RăspundețiȘtergere
  2. uninterupted power supply
    Adica daca ti se opeste curentul, ramai cu calculatorul pe UPS, timp de 15=20 de minute, depinde de bateria UPS-ului. Adica ai timp sa-ti salvezi tot ce ai deschis and stuff

    RăspundețiȘtergere
  3. De asa ceva chiar as avea nevoie...Ca se intampla destul de des astfel de incidente neplacute si e pacat de munca daca se pierde.

    RăspundețiȘtergere
  4. uita-te si tu pe la emag, la pc garage, e vreo 200 de lei unul bunicel

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...