luni, 28 martie 2011

Ganduri la inceput de saptamana


Presimt o saptamana incarcata...nu va uitati asa...chiar daca nu am job, nu inseamna ca duc lipsa de activitati...puteti considera bloggeritul un fel de job, doar ca e munca voluntara, neretribuita (nici nu as avea voie sa castig vreun ban din asta, ca mi-as pierde indemnizatia)...munca de placere...doar ca pe langa asta, mai am si treburi mai putin placute...dupa un week-end obositor, marcat de o repriza serioasa de curatenie, ma asteapta doua zile de gatit, un mail mai oficial plus ceva referate pentru master, ca saptamana asta e termenul limita de inscriere pentru dizertatie (da' sincer, nu am tragere de inima)...iar joi...o zi mai inedita si cu ceva emotii...placute, din fericire...o scurta vizita a mamei in Bucuresti...abia astept sa ma laud cu progresele mezinei, sa-mi spuna cum i se pare, daca e mai mare de cand a vazut-o ultima data...probabil voi primi cu aceasta ocazie si traista lui Mos Craciun din partea bunicilor...Si sper sa reusesc sa va ofer subiecte intersante...ceva-ceva am reusit eu sa scriu si in week-end...Acum fug la o sesiune de shopping de aprozar...as fi preferat o librarie, dar e prea frig sa ma aventurez asa departe...Va doresc o saptamana placuta, iar bloggerilor, cat mai multa inspiratie spre a scrie articole la fel de intersante ca pana acum...abia astept sa recuperez, sa vad ce ati mai scris...inca nu am reusit sa citesc tot.

Un comentariu:

  1. O mama, indiferent daca are sau nu de munca pentru bani, tot timpul e ocupata. Daca nu lucrezi, cu atat mai bine pentru copil.

    RăspundețiȘtergere

Rămas-bun, iulie

Sunt îndrăgostită de vară, mai ales de luna iulie, cea în care m-am născut și care s-a strecurat și în numele meu. Parcă aș suporta tot r...