vineri, 18 martie 2011

Filosofari usor elegiace


Suntem din nou in prag de week-end. Timpul asta zboara, cel putin pentru mine, cu o viteza ametitoare. Nu reusesc deloc sa ma tin dupa el. Cel putin de cand am devenit mama, in urma cu mai bine de 6 ani, pot spune ca am imbatranit mai repede, cel putin dupa varsta. In sinea mea, nu am reusit sa-mi constientizez varsta reala. Am senzatia ca am tot 19 ani...desi calculand anii, a trecut o gramada de timp de atunci, parca ar fi fost mai ieri. Probabil asa se intampla. Sufletul nostru ramane ancorat la o anumita varsta, iar trupul isi continua drumul firesc spre varsta finala, o alta pentru fiecare dintre noi. Trupul e cel ce primeste povara anilor, dar sufletul, parca refuza sa imbatraneasca.  Uneori ma gandesc ca asa repede cum trece 1 an, vor trece si cateva zeci (sunt optimista, nu?) si apoi totul se va sfarsi parca inainte de a fi inceput...adica mult prea repede, de parca nici nu ar fi fost. Fiecare "azi", se transforma iute intr-un "ieri", apoi "odata", apoi "demult"...Si sunt atatea ce nu am apucat sa le fac azi, pe care poate le voi face maine, dar fiecare "maine" e un "azi", niciodata suficient pentru toate dorintele mele. Si nici nu stim ca "maine" poate fi ultimul "azi"...As vrea sa pot seta timpul pe o viteza mai mica, sa pot tine pasul cu el.

5 comentarii:

  1. si eu vreau sa setez timpul. Dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca reusesti sa-mi dai si mie codul ,sa setez si eu timpul ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,
    Va contactez in legatura cu un schimb de linkuri , daca sunteti interesat
    bineinteles .
    Va pot oferi link spre site-ul/blogul dumneavoastra , pe unul din
    urmatoarele bloguri :

    www.bucurestiromania.ro
    www.clujromania.ro
    www.timisoararomania.ro


    In schimb eu as dori un link la dumneavoastra pe site catre un alt site
    de-al meu din Bacau . ( www.bacau.net , nume : Bacau )

    Astept sa-mi trimiteti linkul dumneavoastra si sa-mi spuneti pe ce site
    doriti sa vi-l public , in caz ca sunteti interesat de un parteneriat .

    Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra ,


    Tudor,
    admin@yahoostatus.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca aflu codul, bineineteles ca vi-l impartasesc si voua...nu stiam ca sunt si alti doritori :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu vreau sa ma gandesc la cum trece timpul ca imi vine sa ma zgarii pe ochi!

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...