sâmbătă, 10 decembrie 2011

Si-am fost la Baby Expo


Azi am petrecut cateva ore foarte placute, daca nu pun la socoteala drumul anevoios, la Baby Expo, multumita Laurei si celor de la Edu Class. Nu credeam ca voi reusi sa ma binedispun, dar in atmosfera de acolo am reusit. Piticoata a desenat si a savurat un suculet si mai multi biscuitei in restaurantul ursuletului albastru de la Nestle, si asta gratis. I-am cumparat borcanele cu piureuri de fructe de la Hame si Hero si am primit pe langa cele cumparate si mici cadouri. Mititica a degustat diferite sucuri si iaurtele pentru bebelusi. Am primit baloane si ne-am simtit foarte bine. Pentru mine a fost o aventura sa alerg dupa ea pe acolo, caci nu avea niciun farmec pentru ea daca nu o dadeam jos din carucior. A putut butina in voie diferite jucarii pentru care depasise deja varsta, dar ce conta, erau la fel de incantatoare.  Stiam ca n-o sa-i pot cumpara jucarii, caci banii au fost foarte putini, abia mi-au ajuns de cateva borcanele. Dar am mizat pe experienta in sine, stiam ca o sa-i placa acolo. Pacat ca n-a putut veni si tati.

Ii multumesc si pe aceasta cale Laurei pentru acest prilej de bunadispozitie pe care mi l-a oferit, dar si domnisoarei de la Edu Class care mi-a adus invitatia ratacita pe undeva pe la casierie.

Mi-a placut ca organizatorii s-au gandit si la mamicile neajutorate punand la dispozitie persoane care sa ne ajute la caratul carucioarelor pe scari. Frumos! Jucarii, hainute, papa bun pentru bebe. Mi-am clatit ochii si am petrecut o sambata altfel. O sambata care nu s-a terminat. Am facut si o mica abatere de program, dar n-o puteam refuza pe cea  mica de la o tura de joaca in parcul de langa Sala Polivalenta unde are loc Baby Expo.

Pentru cei interesati, expozitia mai este deschisa astazi si maine. Mai ca as mai duce-o si maine o data, daca am avea bani. Intrarea costa 10 lei de persoana, dar eu zic ca merita. Adica, daca nu reuseam sa intru in posesia invitatiei as fi platit, nu mi se pare mult pentru o astfel de experienta. Bineinteles, pentru cei ce au copilasi mici, care cu siguranta se distreaza acolo de minune. Abia am reusit sa o fac pe-a mea sa plece de la masutele Nestle. Mi se par nemaipomenite astfel de locuri amenajate pentru cei mici, si pentru socializarea cu alti copii, si pentru modul in care se joaca acolo. Sunt incantata! Aproape ca uitasem ca aceasta papusica vie poate fi creatoare de energia pozitiva de care aveam nevoie. Problemele nu s-au rezolvat. Dar macar pot zambi.

2 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca te-ai simtit bine!!! Mas bucur ca ti-am facut o bucurie si ca zambesti!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee buna, dar cum inca nu am copii, s-ar putea sa nu am ce face pe acolo :P

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...