duminică, 23 februarie 2014

Așa ceva nu mai vreau

Cu toată pofta mea de recreere, numai de asta n-am avut noroc, dimpotrivă, acest sfârșit de săptămână a fost mai rău ca de obicei- cea mică s-a simțit rău, chestia cu tusea de vineri s-a dus în febră și alte alea, facem tratament, acum e mult mai bine, însă sunt ruptă de oboseală și cu o bogată doză de stres. Goluri trec prin stomacul meu cu o viteză amețitoare. E una din acele zile în care mă scald în găleata cu pesimism și n-are cum să-mi placă. Încerc să mă mai iau cu una, cu alta, în fața calculatorului, mai o glumă, mai un articol amuzant ori un joc, dar nu se ameliorează starea mea de spirit. Nu de amăgeli am eu nevoie.

Duc lipsă de speranță la ora asta, trebuie să o regăsesc pe undeva, pe unde s-o fi ascuns. Numai că, adunând toți factorii, îmi dă cu minus și cu multe cifre și simt că n-am șanse să mă transform peste noapte. Una din acele zile când îți vine să urli ca lupul în pustiu, cam așa e la mine acum. Da, știu, cândva o să-mi treacă. Doar că nu știu când va fi asta.

11 comentarii:

  1. Hai, bre, fii optimistă! Acu' vine mărţişorul şi opt Marte :), zilele voastre, ale doamnelor ce ne umpleţi viaţa atât de frumos :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilul e o sursă de optimism real :)
    El răzbate prin greutăți ca firul de iarbă spre Soare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru că nu poartă povara grijilor. De-ar fi așa simplu să-mi dea din optimismul pe care îl emană.

      Ștergere
  3. Până la mărțișor... avem Dragobetele de astăzi.
    Răsturnați găleata cu pesimism... și umpleți-o cu flori!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Vă place? Mie da. Și chiar mi s-a făcut dor de flori, că tot vorbeați mai sus de ele.

      Ștergere
  5. Imi place blogul tau innoit de primavara !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos arata acum blogul tau! e semn clar ca vine primavara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place. Eu sper să fie un semn al primăverii, chiar dacă nu la primăvară m-am gândit când am făcut schimbarea. :) Oricum, mă gândesc acum și o aștept.

      Ștergere

Marea mă cheamă la ea

N-aș putea explica pe scurt de ce atâtea emoții mă străbat când urmează să plec la mare. Sunt emoții plăcute și o nerăbdare care mă plaseaz...