duminică, 9 martie 2014

Jurnal de goblen

Începând de azi, îmi propun să țin acest jurnal de goblen- o postare săptămânală în care să prezint printr-o fotografie în ce stadiu se află goblenul la care am început să lucrez de câteva săptămâni. După o lungă pauză în această privință și cu bucăți limitate de timp afectate acestei activități relaxante, am revenit la vechea mea pasiune. Era păcat să las acest model nelucrat, din moment ce îl aveam deja cumpărat. Probabil, dacă ar fi trebuit să cumpăr unul acum, aș fi amânat și nu m-aș mai fi apucat niciodată. N-am să vă arăt deocamdată imaginea la care trebuie să ajung într-un final. Păstrez surpriza pentru atunci. Și sper să reușesc să îl termin.


6 comentarii:

  1. Iti doresc spor la treaba si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multă trudă la un goblen!... Să vedem rezultatul final...

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca si coblenul este o afacere

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes, imi place aceasta pasiune a ta. Am si eu una din aceeasi 'familie' si anume imi place sa tricotez :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Spor la treaba, fiindca stiu ca-i migaloasa treaba asta!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...