luni, 24 martie 2014

Zodia neagră

Să cred în zodii? De multă vreme nu mai am astfel de preocupări, horoscoapele prezintă cel mult o sursă de amuzament în rarele cazuri în care se întâmplă să-mi treacă pe la urechi balivernele lor. Dar, la modul general, trăsăturile diferitelor zodii mă pun în încurcătură. Apartenența la o anumită zodie îmi e întipărită în minte, așa că nu aș putea spune că nu cred deloc. Dacă mă întrebați în ce zodie sunt, răspund imediat, fără ca asta să însemne că zodia mă influențează cu ceva sau că mă ghidez în vreun fel după ea. Și totuși, nu pot să nu mă întreb, în lumina tuturor evenimentelor recente sau trecute, dacă n-o fi și ceva adevăr în toate astea. Căci zodia mea, zodia Cancerului, e o zodie nefastă. Și acest lucru pare a fi reflectat din plin de toate aceste evenimente.

Nu mi-a mers prost toată viața, mi s-au întâmplat destule lucruri bune, însoțite de noroc sau de circumstanțe fericite. Însă, până la urmă, ca o concluzie se înfățișează prezentul. Iar acesta arată un declin, o zodie neagră. Succesiunea lucrurilor negative e prea frapantă pentru mine. Poate dacă spuneam zodia Racului, nu suna atât de dramatic. De aceea am ales să folosesc cealaltă denumire ca fiind mult mai sugestivă. Cele rele le anihilează pe cele bune. Un înger păzitor am, sau poate mai mulți. Dar câtă putere pot avea ei să înfrângă această influență nefastă?

5 comentarii:

  1. Pai si printul William e in aceeasi zodie cu tine. Dar vad ca lui ii merge destul de bine..desi intr-adevar mama lui a decedat cand era mic. Nu mai zic de Nelson Mandela ce a patit de a stat zeci de ani la inchisoare. Si Kim Kardashian de cate ori a divortat. Daramite Selena Gomez pe care a parasit-o Justin Bieber. Dar parca totusi Tom Hanks si Tom Cruise se descurca mai bine...zau, cred ca depinde si de alti parametri nu doar de ziua nasterii cf calendarul Gregorian. Ai incercat sa vezi daca dupa horoscopul chinezesc iese mai bine ? Ca in cazul meu eu il prefer pe ala chinezesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata ce scrie azi pt Rac/Cancer in ziarul gratis de la metrou pe care il citesc acuma: O atitudine pozitiva din partea dvs va poarta pasii cat mai departe. Se vede ca sunteti cam nemultumit (a) si regretati ca sunteti cam visator, insa prin reverie vin si idei foarte bune. In domeniul iubirii azi aveti 5 stelute (din maxim 7), in viata profesionala 6 stelute (tot din 7), doar vitalitatea e cam vlaguita cu numai 4 stelute din 7, (dar asta mi se pare normal dupa o raceala). Vad ca si eu o duc mai bine la serviciu (6 stele) decat in dragoste (doar 5 stele)...stiam de altfel ca va fi asa de vreme ce Schatzi ma inseala cu un spaniol.

    RăspundețiȘtergere
  3. Zodii, raportări, armonii celeste...
    Eu nu cred nici în stelele puse-n frunte... nici în așa-zise stele personificate de pe cer.
    Nu cred că ne naștem cu vreo tinichea astrologică legată de gât, sunt sigur de asta!
    Curaj, doamna Andreea! Încercați să dovediți că Racii fac doi pași înainte... și doar unul singur îndărăt!

    RăspundețiȘtergere
  4. Revin cu un update pt azi, se intrevad 6 stelute pt toate domeniile (dragoste, serviciu, si vitalitate) pt cei din zodia Racului/Cancerului. La mine dragostea o duce insa din ce in ce mai prost, 4 stelute azi fata de 5 ieri...zau, ma gandesc deja ce rost mai are sa sper sa ma intalnesc cu Schatzi azi, cred ca e posibil chiar sa nici nu vina la intalnire si sa imi trimita un sms de regret in ultimul moment...

    RăspundețiȘtergere
  5. Formidabil, a 3a zi la rand ca ai 6 stelute la serviciu ! Zau, se vede ca esti harnica si constiincioasa indiferent de ca esti racita sau obosita. La mine s-au cam blegit toate elanurile astea vitale si productive, doar la sperantele de dragoste am mai crescut un pic, dar asta nu e meritul meu, si e precis o speranta efemera si cam nerealista pt ca am vazut cum Schatzi se facea ca nu-l baga in seama pe spaniol desi ala nu mai stia ce sa faca sa-i atraga atentia, plus dupa aia s-a purtat asa mai rece si politicos cu el dar pana la urma tot cu el a plecat nu cu mine desi mi-a azvsrlit si mie o privire asa mai intim amicala amestecata cu incantare si compasiune in acelasi timp de nu am inteles nimic din ea dar totusi mi-a dat o speranta...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...