duminică, 13 aprilie 2014

Floricelele mele

13 aprilie- Duminica Floriilor

O zi deosebită în care bunicuța mea Flori, cea care mi-a purtat de grijă de când mă știu, m-a hrănit, m-a spălat, m-a educat, și chiar și în prezent îmi este sprijin și mă privește cu aceiași ochi ca atunci când eram o copiliță, aniversează 75 de ani, laolaltă cu sărbătorirea numelui pe care îl poartă.

Nu pot decât să-i mulțumesc pentru toate câte le-a făcut pentru mine în toți acești ani, deși cuvintele înseamnă prea puțin și să îi mărturisesc dragostea și prețuirea ce i le port.

LA MULȚI ANI, FLORI! Să ne trăiești mulți, mulți, mulți ani, să fii sănătoasă și fericită alături de cei dragi!

Profit de această postare să îi urez și tatălui meu multă sănătate și fericire, în această zi în care își sărbătorește numele- Viorel-  La mulți ani, tata!

4 comentarii:

  1. Bunicele, ce ființe frumoase...Îi urez și eu La mulți ani! bunicii dvs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un cantec din Hong Kong pt cei sarbatoriti, https://www.youtube.com/watch?v=Hz3c5D3XI98

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani! Bucură-te de ea cât mai mult timp!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...