joi, 10 februarie 2011

Industria bacauana a mai pierdut o caramida

Este vorba de fabrica de confectii ASCO, aflata in plin proces de demolare. Din molozul acesteia va renaste falnic un hypermarket. Nu mai surprinde pe nimeni asta, ne-am obisnuit deja.Nu cunosc evolutia sau mai bine zis involutia societatii in ultimiii ani, insa stiu ca in urma cu 8-9 ani inca functiona.Dar se pare ca e mai bine sa fim piata de desfacere pentru produsele altora decat sa producem noi. Prin scoala generala invatam la geografie despre orasele Romaniei si tin minte ca la fiecare aveam o parte despre industria reprezentativa din acel oras.In afara de Amurco, fostul CIC, Sofert etc, care intoxica periodic bacauanii, ce a mai ramas din industria Bacaului?Ce se mai invata azi la geografie in acest sens? Mai bine se demola Amurco si se pastrau alte fabrici,mai putin daunatoare sanatatii publice.

2 comentarii:

  1. ...Şi ruinele faimoasei industrii româneşti încep să nu se mai vadă deloc.
    La geografie o să se înceapă cu "A fost odată, ca niciodată..."
    Într-o zi, dintr-un an al unui deceniu dintr-un secol care va fi, generaţia noastră şi cele ce vor urma, vor trebui să reconstruiască ceea ce s-a distrus cu sălbăticie...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vor mai fi in stare sa reconstruiasca...

    RăspundețiȘtergere

Un fel de come back deși n-am plecat nicăieri (despre cărți, școală și altele de-ale vieții)

Cam lungă pauză de blog, aproape două luni. Și asta pentru că programul meu este tot mai încărcat, fiică-mea a început clasa întâi, am intr...