luni, 16 iulie 2012

Iaşi iulie 2012 (II)

Sa-mi continui asadar povestirea, in timp ce incerc sa ma relaxez dupa o ora si ceva pierdute in trafic pe DN 1 din cauza unui accident.  Vizita in Iasi nu a insemnat doar culturalizare. Am si sarbatorit reusita pe terasa restaurantului Vanatorul, ceva mai sus de Copou. Trebuie sa va spun ca, desi initial cam strambasem noi din nas vazand preturile,dupa ce am comandat fiecare ce a vrut de haleala, am fost surprinsi de marimea portiilor. Pana la urma, preturile nu erau foarte mari, raportat la cantitate, numai ca trebuia sa fii lihnit sa reusesti sa mananci tot. Eu una mi-am comandat un bulz ciobanesc si l-am primit intr-un vas de lut foarte fierbinte si foarte incapator. Cat eram eu de flamanda, n-am reusit sa termin. Am impartit si altora, dar tot mai era. In afara de asta, si pizza mi s-a parut imensa. Chiar faceau intr-un fel banii, avand in vedere ca totusi vorbim de un restaurant, unde nu poti avea pretentia la costurile de acasa. Adaugand si aranjamentele rustice, dar si cockteilul delicios cu care m-am cinstit, pot spune ca a fost o masa reusita. Daca omit din peisaj episodul cu discutia pe marginea suspendarii. Dar asta e cu totul altceva si nu voi scrie despre, pentru ca nu am niciun chef sa ma cert sau sa creez dispiute intre mine si cei cu opinie contrara.



2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...